Pages

24 August 2011

Aussi elu olu

Teeksis veel pisikese sissekande vahepeal asjadest mis juba meelest läinud. Vanainimese asi ikka juhtub:D Jäi mainimata, et kohvrid kõik said lennule minnes kiletatud ja need jäid sellisesse olekusse kuni uue elamiskohani. Kohvri kaaluks koos kilega siis tuli Tallinnas 20.30kg. Ja kui kohver oli kuidagi Kuala Lumpuris kaotanud kaalu olles 20.20kg.

Nüüd siin oldud kolme päevaga on põhjalik töö tehtud tööotsingutega ja kes ei osti see ei leia, miskit vist on olemas nojah õunafarmis on alustamine. Hakkame neid pakkima vaatame mis nendega seal teha tuleb praegu päris õige ettekujutus puudub, kõik selgub kohapeal. Samas erinevateks väljakutseteks olen ma alati valmis.

Nii siis täna sai siis käidud ka ookeanis suplemas, või ma ei teagi kuidas seda nimetada. Igaljuhul on see ookean siin võimsate lainetega ning need on paari meetri kõrgusega. Kirjeldamatu! Teada olen veel saanud selle, et siin on pandud haidele need võrgud ookeanidesse. Muidugi siis kui on tõusud ja siis nad saavad üle selle tara. Seega parem ikka vaadata enne kui vette ronima hakkad. Samas hea teada seda ikkagi kindlam tunne kuidagi on vette minna.

Kolimine õunafarmi saab alguse pühapäeva hommikul, kuid sinnani on õnneks veel aega ja siia olen netiga veel sinasõber. Seega tulevad viimased kiiremad päevad linnas ja loodame, et kõik dokumendid laekuvad õigeaegselt.

NB ja homme tuleb katse kaks ookeaniga:D

1 comment:

  1. Ookeaniga on selline lugu, et ega seal klassikalises mõttes ujuda ei saagi, eks. Annab vaid lainetest üle kalpsata :)

    ReplyDelete