Pages

06 January 2012

Uuel aastal uue hooga:D

Oh kui ma täna lõpuks sain mahti vaadata millal viimase blogimise olin teinud ei olnud mitte eriti hea tunne avastada, et viimane sissekanne oli 11 detsember, ehk siis pea kuu tagasi. Olen süüdi tunnistan, elu reisimisel on ikka väga pöörase tempoga liikunud. Tõsiselt, vahepeal tundub isegi, et Fööniks liigub teedel nagu reaktiiv:D

Nii alustan siis algusest ehk siis eelmise postituse järg. Olime tiiruga vahepeal tagasi mu Brissi sugulaste juures ja sellel korral jäime sinna lausa paariks päevaks. Väga lahe oli, sain jälle nende kohta teada uusi ja huvitavaid asju mida enne ei teadnud. Lisaks sellele, käisime imetlemas Brissi öist panoraami, mis tõesti oli väga ilus ja imelik kui see ka ei ole siis mitte väga paljude kõrgete tornidega nagu ühes korralikus suurlinnas peaks olema. Mulle Brissis meeldib ning kindlasti ma mingi hetk jõuan sinna tagasi. Postitan siis juurde öise pildi ning pildi oma sugulastega. Punases on Mailis, kes elab Sydneys ja meie kõrval on Mailise tütar Esmee kes elab Brissis, kellel ma nüüd juba mitmeid kordi olen külas käinud. Jõulude ajal käisime Sydneys söömas, seda juba neljakesi, mina, Mailis, Esmee ja Ken(Esmee abikaasa).

Peale Brissi algas pikem sõit Sydney suunas egas midagi Fööniksile hääled sisse ja teid mõõtma:D See vahemaa on siis umbes 900 kilomeetrit. Enne sõidu alustamist oli juba kindel, et korraga seda läbida ei jõua ning parem kiirustamise asemel vaadata mis põnevat teele jäämas on. Esimene peatus ööbimistega oli Surfers Paradise, vana hea tuttav koht mida on külastatud vast juba sama palju kordi kui Brissi. Ega seal midagi muud polnudki kui rannapuhkus ja lebotamine. Paar päeva hiljem olime Byron Bays, kohas millest eelnevalt ka kuskil juba juttu on seega pikemalt selle juures ei peatu. Edasine teekond lõunasse on olnud uus ja huvitav. Kaugemale ju selleks hetkeks veel jõudnud ei olnud. Mis seal ikka sõit Sydney poole kulges läbi ranniku ja kiirteede. Vahepeal Port Macquaieris said nähtud esimesed aussi delfiinid, noh egas nad väga erinenud egiptuses nähtutest, seega minu jaoks ei midagi uut. Pikem ööbimistega peatus(2 ööd, üks autos teine hostelis) tuli Newcastelis ja põhjus oli selles, et tahtsime minna Hunter Valley veinipiirkonda, mis tegelikult Austraalias on väga tuntud. Seega mis seal ikka kui veiniringile siis veiniringile. Päris hea oli vahelduseks olla turist.

Teekond võis edasi minna ning egas siis ei olnudki nii väga midagi enam minna kui nii oma 2-3 tunnikest. Käidud sai Kodus ja võõrsil sarja võtetel, teate küll ju kõik seda seepi mis jookseb juba aastaid Kanal2 ekraanil. Lõpuks kohale saime päevasel tipptunnil, mida kõige rohkem kartsime kuid jah läks kõik hästi, Birgit teab mis teeb kui linnas sõidab. Mitte nagu mina, kes Jüriga(TomTom) linnas läbi ei saa:D Sydneys läksid lahku meie teed Maarjaga. Minul ja Birgitil oli teine hostel, sest oluline oli tasuta parkimine ning jäime sinna jõuludeks ehk siis Sydneys olime 22-26 detsember. Maarja jäi aastavahetust sinna ootama. Sydneys oli lahe tegelikult, käisime Sinimägedes(sinised mäed teatud nurga alt vaadates), niisama linnas jalutamas(giidiga ja giidita), paadiga sõitmas(eestlasest kapteniga korra), käisin sugulastega lõunatamas, kalaturul(Birgitiga elasime seal kõrval ning mingi idee tuli sinna minna, mõeldud tehtud. Kell 5 hommiku ülesse ja turule, jõuluhommik möödus krevettide, kammkarpide ja austritega), jõulu ilutulestik sai lausa nähtud(lausa etem kui eesti aastavahetuse oma). Kindlasti jäi midagi veel mainimata kuid eks siis polnud nii oluline või kui oli teen hiljem täiendusi. Kui selle linnaga sai juba suhteliselt sina peale siis tuli ju alustada uuesti teekonda pikkadel sirgetel teedel. Ees ootas ligi sama teekond Melbournei. Mis seal ikka google.com ette ja uurima kumb tee on kasulikum kas rannikult või sisemaalt. Ja nagu üllatuseks selgus sisemaalt oli otsem, see tähendas Austraalia pealinna Canberra külastamist. Tegelt kui näeksite neid linnu mis siin on ja siis seda pealinna hakkaksite kindlasti naerma, mida ka meie tegime. See on täpselt nagu Eesti mingi linnake(ma isegi ei tea milline kas Tallinn, Tartu või Pärnu), üks suurem hoone keset linna ja muud ei midagi. Seega sai kinnitust väide mida paljud räägivad, et kui küsida mis on Austraalia pealinn tuleb kohe kiire vastus Sydney, mitte see väikelinn Canberra.

Nüüd hetkel oleme omadega Melbourneis ja ma isegi ei oska veel päris täpselt vastata mida ning millega see linn üllatada suudab. Hetkel ei ole siin linnas veel väga palju kuskil käinud ainult väheke, kuid küll jõuab. Hoopis aktiivsemalt oleme tegelenud töö otsimisega ja sellega on ikka nalja saanud juba, sest ega ei mäletanud hästi enam seda aega kui tuli minna ukselt uksele ja küsida ega tööd pakkuda ei ole. Saadetud on ligi 30 CV-d kuid vastuseid ei miskit. Kuid eks ma sellest Melbourneist räägi pikemalt kui juba rohkem miskit rääkida oskan(turistikate läbimisel). Nii siin linnas siis sai võetud vastu uus ja parem aasta. Ulualuse saime Mariselt ja Tiiult(tuttavad õunafarmi aegadest), käinud oleme nii mõnegi korra väljas ja uue aasta esimesed minutid tulid St Kilda rannas, isegi tööloom Maris jõudis viimastel minutitel töölt ära et ikka vana korralikult ära saata ja uus ning parem vastu võtta.

Loodame, et siis uus aasta tuleb parem kui eelmine ja kõikidel meil läheb see aina paremaks. Uuel aastal uue hooga ja uued seiklused ootavad meid kõiki. Kallistan kõiki kõvasti ja ehk sellel aastal juba näeme:D

Lisaks veel on olemas nüüd postkast kuhu võite saata kirju ja pakke, kõik asjad on oodatud: 44 St. Georges Road, Toorak, Victoria 3142.