Pages

25 January 2012

Melbourne

Tundub, et peaksin end suts parandama, sest tänase päeva seisuga olen saanud päris mitmeid küsimusi kus on blogi? Vastus sellele on tegelikult päris lihtne, hetkel eluga linnas juba nõnda harjunud, et nagu ei olekski millestki kirjutada. Kuid siiski olen jätnud mainimata paljusid asju eks siis üritan nüüd anda ülevaate esimese kuu kohta Melbourneis(mõne päeva pärast kuu linnas elatud). Siin kõrval siis pilt Melbourne Crowne Plaza lähedusest. Tundub, et Austraalias ja nii teisteski riikides on see hotell väga tuntud ja populaarne. Sama nimega hotellis olin teatavasti Egiptuses tööl.

Mainisin tööd Egiptuses siis seega oleks viimane aeg teha seda Melbourne kohta. Olen ettekandja ning tööle sain siin Melbourneis Birgiti sõbranne Kiku soovitusel ühte kohvik-baari. Annan selle koha lingi siis saate uurida täpsemalt kus ja mis. http://www.middlebrightonbaths.com.au/

Koht iseenesest on täpselt miskit minu jaoks. Asub see siis ookeani kaldal ning vahetus läheduses on jahtklubi. Seega pidevalt on mul vesi ja jahid silmade ees ja mis saaks veel ideaalsem koht olla. Töökoht kodust asub umbes 10kilomeetri kaugusel, kuid rongid sõidavad ja miskit probleemi tööle saamisega ei ole. Muidugi kui otsiks vast leiaks miskit kodule lähemale kuid hetkel ma seda isegi ei taha, sest ei saa üle ega ümber ookeanist ja selle vaatamisest. Lisaks sellele on seal veel võrratult ilus päikeseloojang, mida paljud inimesed õhtuti nautimas käivad. Lisan pildi päevasest vaatest ja siis päikseloojangust. Seega mis ise arvate kas saaks veel paremat kohta olla? Kindlasti saaks kuid hetkel mulle sellest piisab.

Müsteerium töö kohta sai nüüd lahendatud, mis veel? Elukoht. Elukohaks nagu juba eelmises sissekandes oli mainitud on Marise ja Tiiu endine korter. Seega kõik on endine. Ning ärge muretsege Fööniks seisab rõõmsalt maja ees ja ootab järgmiste kilomeetrite mõõtmist. Vahepeal muidugi on auto linnas kasutusel kuid mitte väga tihti, sest siin suhteliselt raske leida parkimist. Muidugi kohti on palju kuid enamus maksavad ja lihtsalt tuleb kasulikum seigelda ühistranspordiga, mis iseenesest linnaliikluses on ka kiireim viis liikuda punktist A punkti B ning kui on ummikud on need ikka hullud.

Vahepeal on siin samas kodu(nii nimetan kohta kus kohver lahtipakitud) lähedal toimumas maailamas üks populaarsemaid spordiüritusi: Australian Open. Korraliku spordisõbrana olen võtnud ette teekonna staadionile kus oli võimalik näha suurnimesi ja põnevaid lahinguid. Nähtud sai Kaia Kanepi mängud nii üksi kui kaksi:D Esimene mäng oli üksikmäng kuid selle kaotas ja noh tuleb tunnistada, et venelanna kellega ta mängis oli sellel päeval selgemalt paremas hoos ning hiljem jõudis see sama venelanna päris kaugele. Teine oli paarismäng ning sealt said nad paarilisega võidu(päev hiljem nad kaotasid ja turniir sai Kanepi jaoks läbi). Tuleb tunnistada, et tennist polnud ma enne elus vaatamas käinud. Mänginud olen ja suts olid isegi reeglid enne teada, kuid asi platsi ääres on hoopis teine. Kui veel mingit head truniiri kuskil(austraalias siis) tulemas on ei välista, et võib mind kuskilt platsi servalt jällegist leida.Ning lisaks sellele oleme Birgitiga liitunud spordiklubiga ning kavatseme korralikeks hakata ja paaril korral nädalas lausa trenni jõuda. Hetkel pole asja veel päris hästi vedama saanud kuid pole hullu aega on.


Ning postitiuse lõpetuseks lisan pildi korralikust turistist, kellel olemas kõik turistile vajalikud asjad. Suure kirjaga fliis, kaamera õlal, prill ninal, plätud, lühkarid. Kuid siiski pean tunnistama, et olen vahepeal kade, sest tundub Eestis olevat jällegist üks korralik mõnus talv, kus puudust ei ole lumest. Tahaks korraks seda kõike näha ja kindlasti ei jätaks siis võimalust kasutamata ning lükkaks lumelaua alla. Seega mõnusat talve jätkumist ning saadan suvisest Melbourneist kõigile tervitusi. Olge tublid ja kirjutage mulle millest täpsemalt kirjutama veel peaksin jne, sest vahepeal tundub endale kõik nii loomulik ning unustan kirjutada täiesti tavalistest teemadest ja asjadest.


Suvi pole enam mägede taga!



No comments:

Post a Comment